Meniu

0

0 RON

Termeni si conditii

Garanția produselor

1. Condiția obligatorie pentru a beneficia de garantia pieselor auto achiziționate de pe autovicsal.ro sau din magazinul AutoVicsal este montarea într-un service autorizat R.A.R., pentru tipul tău de automobil si păstrarea devizului de montaj în service.

 

2. Termenul de garanție a majoritătii produselor este de 18 luni (există si piese cu garanție de 12 luni sau de 24 luni – la aceste piese termenul se menționează la cumpararea piesei)

 

3. Defecțiunile apărute în perioada de garanție se vor soluționa astfel:

a) Ne trimiți sau ne aduci:
- devizul de constatare a defecțiunii, făcut într-un service autorizat R.A.R.
- devizul de montaj într-un service autorizat R.A.R.                                        

- piesa deteriorată in ambalajul original si cu etichetele specifice
- copie după
talonul masinii pe care a fost montată piesa.

b) autovicsal.ro, în funcție de situatie, iti va oferi o altă piesă nouă sau contravaloarea acesteia din factura ta de cumparare.

Magazinul online autovicsal.ro se află sub administrarea companiei SC VICSAL PRODCOM SRL cu sediul în Str. Vulcănești 28, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. de ordine J40/21468/1993, cod unic de înregistrare RO9509734, cont bancar deschis la BRD Sucursala Văcărești.

 

Procesarea comenzilor

Autovicsal.ro nu condiționează plasarea și acceptarea comenzilor prin depășirea valorii unei sume minime. Cumpărătorul poate obține mai multe informații despre plasarea comenzii online accesând secțiunea Cum comand?. În momentul plasării unei comenzi în magazinul online autovicsal.ro, Cumpărătorul își exprimă acordul cu privire la metoda electronică de comunicare, prin intermediul email-ului.

Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepția unui email automat care confirmă numai plasarea comenzii. Acest mesaj, discuțiile telefonice sau prin email cu reprezentanții Vânzătorului NU constituie acceptări ferme ale comenzii și implicit NU semnifică încheierea contractului la distanță. Emiterea automată a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător. Confirmarea unei comenzi se va face după verificarea comenzii, a seriei de caroserie și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau prin email.

Vanzatorul va verifica comanda urmând să îi comunice Cumparatorului, prin email sau telefonic rezultatul verificării, doar în cazul în care este furnizată o serie de caroserie (număr de identificare).

În caz contrar comanda va fi livrată pe propria răspundere a clientului, iar Vânzatorul nu îsi asumă raspunderea pentru piesele comandate gresit si pentru eventualele pagube în caz de incompatibilitate

Confirmarea comenzii Cumpărătorului de către Vânzător, telefonic sau prin email fără a necesita vreo confirmare de primire din partea acestuia, constituie momentul încheierii contractului la distanță. Mesajul comenzii acceptate reprezinta anexa la contractul încheiat.

Produsele cuprinse în cadrul comenzilor acceptate de către Vânzător vor fi livrate conform condițiilor stipulate privind Plata (link catre Cum platesc?) si Livrarea.

În cazul produselor care necesită o cerere pret (link catre Solicita oferta), acceptarea comenzii Cumpărătorului de către Vânzător și implicit încheierea Contractului la distanță se va face numai după confirmarea transmisă de Vânzător către Cumpărător că produsul respectiv este disponibil la Furnizorul/Producătorul de la care se aprovizionează Vânzătorul. Confirmarea va fi transmisă prin e-mail pe adresa Cumpărătorului.

 

Cumpărătorul poate anula comanda înainte de a primi mesajul de confirmare a expedierii, prin butonul ANULEAZA, fara costuri suplimentare.

 De asemenea Cumpărătorul poate returna produsul / produsele respectând procedura descrisă în cadrul secțiunii Returnarea produsului.

 

Facturarea Comenzilor

Fiecare comandă confirmată va avea specificate produsele, prețurile, modalitatea și termenul de plată. Vânzatorul va emite Cumpărătorului o factură fiscală corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile corecte necesare emiterii facturii fiscale în acord cu legislatia în vigoare.

 

Prețuri si informații despre produse

Toate prețurile prezentate pe site-ul autovicsal.ro includ TVA (19%). Prețurile nu includ cheltuieli de livrare. Prețurile tipărite pe factura fiscală emisă Cumpărătorului vor fi identice cu cele specificate în mesajul de acceptare a comenzii de către Vânzător.

Conținutul site-ului (textele, denumirile, descrierile produselor, caracteristicile tehnice, imaginile, simbolurile) este alcatuit in colaborare cu reprezentantii producatorilor/furnizorilor produselor listate si pot fi incomplete din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei.

Din acest motiv, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site.

Vânzătorul și furnizorii săi își rezervă dreptul să modifice specificațiile tehnice și prețurile produselor fără o notificare prealabilă. Imaginile produselor sunt prezentate în cadrul magazinului online autovicsal.ro cu titlu de exemplu și pot fi diferite față de produsele livrate clientului (prin culoare, accesorii, aspect, etc.).

În cazul în care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, ne alocăm dreptul de a anula comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

 

Informații  despre stocurile de produse

În lista de produse a fiecărei categorii sau în pagina fiecărui produs sunt afișate informații privind stocurile disponibile.

Datorită gamei foarte largi de produse pe care o cuprinde catalogul online, prețurile și stocurile se actualizează de la un interval de 24 de ore până la 3-4 zile.

  

Achiziționarea unui produs cu piesa veche la schimb?

Dacă dorești să economisești 50%-70% din valoarea de listă a produsului poți opta pentru achiziționarea unui produs cu piesa la schimb.

Produsele (ex: casete de directie, pompa servodirecție, planetare, injectoare, alternatoare, electromotoare) pentru care se cere piesa veche la schimb sunt recondiționate în conditii 100% garantate de către producători renumiți precum Bosch, Valeo, Delco Remy, TRW, ZF, Spidan.
 

Garanția (link catre conditii de garantie) acestor piese este aceeasi cu cea a pieselor noi.

Ce trebuie să faci?
 - să ne aduci piesa veche, defectă fără a fi deteriorată (lovită, zgâriată, etc)
 - să ne predai piesa veche curățată-spălată

 
Dacă optezi pentru cumpararea unei piese noi, uneori chiar de la acelasi producator de prim montaj care realizeaza si reconditionarea, precum Bosch,Valeo, etc, pretul este cu peste 50% mai mare.

 

Condițiile de primire a pieselor vechi de către AutoVicsal sunt urmatoarele:

 

  • să aveți piesa veche în momentul achiziționării piesei noi, pentru a putea fi comparate
  • piesa veche trebuie să fie curățată, identică cu piesa nouă, fără urme de lovituri și fără părți lipsă. 
  • Nu se recomandă spalarea acesteia sub presiune!
  • acceptarea piesei vechi se va face doar după ce un membru al echipei autovicsal.ro va verifica dacă sunt respectate condițiile de primire.

  

Conditii de acceptare a piesei vechi:

  • - Piesa veche trebuie să fie curățată de impurități și de soluții de lubrifiere (ulei, vaselina);
  • - Piesa veche trebuie să fie completă și nedezmembrată;
  • - Piesa veche trebuie să nu prezinte defecte mecanice (la filet, la conducta, cablu, zona de identificare);
  • - Piesa veche trebuie să fie identică cu piesa nouă și să conțină aceleași componente;
  • - Carcasele trebuie să fie intregi, să nu fie arse, deformate, fisurate, complet ruginite etc;
  • - Componentele mobile ale piesei vechi trebuie să fie functionale;
  • - Piesa veche trebuie să nu prezinte coroziune puternică, defecțiuni provocate de apă sau alte lichide;
  • - Codul piesei vechi trebuie să să fie vizibil;

 

IMPORTANT: Ne rezervăm dreptul de a nu accepta anumite piese la schimb din motivele enunțate mai sus, motive ce țin de imposibilitatea recondiționării pieselor.

 

Modalități de plată a comenzii

Produsele comandate din magazinul online autovicsal.ro pot fi achitate în avans sau la livrarea acestora.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita un avans de 50% din valoarea produselor in cazul in care acestea se aduc la comanda expresa a clientului sau in cazul in care este vorba despre un produs original (OE). In acest caz, livrarea va fi efectuata numai In urma inregistrarii platii complete a comenzii.

Modalitățile de plată acceptate sunt:

  • Numerar, prin intermediul curierului sau la sediul AutoVicsal (Splaiul Unirii 450, complex Autovit, stand SA9)
  • Prin transfer bancar
  • Prin card la sediul AutoVicsal (POS)

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal ale clienților

Vânzătorul este notificat la ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu numarul xxxxx.

Informatiile furnizate sunt păstrate în condiții de securitate și vor fi utilizate numai în scopul agreat de Cumpărător în momentul colectării acestora, conform legilor în vigoare. 

Cumpărătorul are posibilitatea de a modifica informațiile cu caracter personal prin accesarea secțiunii online "Contul meu - link".

Prin plasarea unei comenzi sau crearea unui cont, Cumpărătorul își exprimă acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată. Cumpărătorul va avea posibilitatea de a modifica ulterior adresa și de a filtra mesajele pe care va dori să le primească în continuare din partea Cumpărătorului.

 

Litigiile și forța majoră

În cazul în care, din cauza unui eveniment de forță majoră va apărea neexecutarea obligațiilor contractuale, realizate de una din părțile contractante, niciuna dintre acestea nu va fi răspunzătoare. Se consideră forță majoră un eveniment imprevizibil, care nu poate fi controlat sau evitat de niciuna din părțile contractante.

În cazul apariției unor litigii între cumpărător și vânzător, se va încerca inițial rezolvarea acestora pe cale amiabilă, pe cale telefonică, la unul din numerele 0732 134 401, 0722 211 852 sau la adresa electronică magazin@autovicsal.ro. Dacă litigiile nu pot fi rezolvate în mod amiabil se va apela la rezolvarea prin intermediul instanțelor judecătorești competente.