Meniu

0

0 RON

Cum comand?

 

Cum cumpăr piese auto de pe autovicsal.ro?

Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, acestea fiind preluate și procesate în ordinea înregistrării lor în baza noastră de date de către operatorii AutoVicsal, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-17:30 și sâmbătă în intervalul orar 9:00-14:00

Toate comenzile plasate pe site-ul AutoVicsal sunt verificate ulterior pentru a confirma compatibilitatea pieselor cu automobilul pentru care s-a efectuat comanda. 

Pentru verificarea corectitudinii comenzii ne poți furniza în formularul de comandă Numărul de identificare al automobilului (îl găsești la punctul 3 în talonul de tip vechi și la punctul E în talonul de tip nou), și alte detalii pe care le consideri necesare pentru identificarea reperului corect.

Pentru comenzile fără date de identificare ale automobilului la care nu poate fi verificată compatibilitatea pieselor, produsele vor fi livrate conform comenzii. Pentru a identifica corect piesele vă rugăm să completați câmpul opțional (seria șasiului cu 17 caractere).

După plasarea comenzii veți fi contactat telefonic de unul din operatorii AutoVicsal pentru confirmarea comenzii și comunicarea termenului de livrare.

 

Comandă online – 24/24

Etapa 1 – Identificarea automobilului

Identificarea automobilului se face prin selecția din câmpul SELECTEAZA MASINA.

Etapa 2 – Selectarea piesei căutate

După selectarea mărcii automobilului se completează categoriile de produse aflate în stânga/dreapta paginii. După acest pas se filtrează subcategoria din care face parte piesa pe care o cauți.

Etapa 3 – Adaugi piesa în coșul de cumpărături

După identificarea produselor pe care le cauți trebuie să selectezi adăugarea lor în coșul de cumpărături prin intermediul opțiunii Adaugă în coș. Analizează cu atenție piesele pe care le-ai selectat și adăugat în coș înainte de a plasa comanda. Poți renunța la un anumit item din coșul de cumpărături prin apăsarea pictogramei [x] din dreptul produsului.

Etapa 4 – Plasarea comenzii

  • Client nou – dacă sunteți client nou, atunci trebuie să completați doar datele din formular și să apasați butonul Trimite comanda.
  • Client existent - introduceți email-ul și parola în câmpurile afișate și vi se vor încărca toate datele pe care le-ați folosit la ultima comandă. Dacă doriți livrarea în aceleași condiții, trebuie doar să apăsați Trimite comanda.
  • Comanda rapidă – dacă doriți să plasați o comandă fără să vă înregistrați trebuie doar să completați numărul de telefon și email-ul iar un operator AutoVicsal vă va contacta pentru a stabili restul detaliilor de livrare.

Plata la primirea comenzii

Poți achita ramburs valoarea comenzii la primirea acesteia.

 

Comandă prin telefon

Poți plasa o comandă telefonică apelând unul din numerele de telefon:

Mobil: +40 732 134 401

            +40 722 211 852

            +40 21 344 07 85

Comandă prin e-mail

 

Poți plasa o comandă trimiţând un e-mail la: contact@autovicsal.ro

Cererea unei oferte de preț

 
  • Dacă nu găsești produsul căutat în catalogul nostru online poți plasa o cerere de ofertă prin completarea formularului cu toate datele automobilului.
  • După trimiterea formularului vei fi contactat în cel mai scurt timp cu oferta noastră.
  • Ulterior poți converti cererea ofertei într-o comandă, lăsând un răspuns emailului primit sau contactându-ne telefonic.