Meniu

0

0 RON

Politica de garantie si conformitate

DECLARATIE DE CONFORMITATE

SC VICSAL PRODCOM SRL cu sediul in Splaiul Unirii NR. 450 sector 4 tel. inregistrata la Registrul Comertului cu nr. j40/21468/1993 si codul fiscal RO9509734 asiguram si declaram pe propia raspundere, ca produsele comercializate de noi, marca, cod pe ambalaj, lot pe ambalaj, mentionate in factura anexata la care se refera aceasta declaratie sunt in conformitate cu : documente, standarde, specificatiile tehnice, producator/importator, standarde europene si omologari internationale, conform inscriptionarii pe produs.

 

 CERTIFICAT DE GARANTIE

Prin prezentul certificat vanzatorul SC VICSAL PRODCOM SRL, j40/21468/1993, CIF RO9509734, cu sediul in Bucuresti, Splaiul Unirii NR. 450 ,sector 4 si adresa prin corespondenta in Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 450, sector 4, ofera garantie pentru produsele mentionate in factura anexata (denumite in continuare produse) comercializate de vanzator in urmatoarele conditii:

1.CONDITII DE GARANTIE

Vanzatorul SC VICSAL PRODCOM SRL certifica prin prezenta ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale producatorilor, lucru atestat prin certificatele de calitate emise de catre acestia si corespund normelor europene de calitate conform marcajelor existente pe fiecare produs in parte.Vanzatorul SC VICSAL PRODCOM SRL raspunde numai pentru viciile ascunse ale produselor care sunt imputabile producatorului acestora (viciile ascunse care constituie erori de fabricatie, datorate materialelor folosite sau manoperei, care nu au fost cunoscute si nici nu puteau fi cunoscute de catre cumparatorul/utilizatorul produselor prin mijloace obisnuite de verificare), aparute in conditiile utilizarii lor normale potrivit destinatiei produselor si care fac impropie folosirea lor potrivit acestei destinatii.

1.Garantia se acorda cu conditia montarii produselor intr-o unitate service specializata, autorizata de Registrul Auto Roman potrivit tipului de autovehicul si de lucrare efectuata;

2.Garantia este acordata numai in conditiile in care sunt respectate instructiunile de depozitare, transport, montaj si folosire specifice produsului respectiv, asa cu sunt acestea mentionate in documentatia tehnica intocmita de producatorul produsului respectiv.

3.Garantia se asigura numai pentru produsul comercializat de vanzator si nu include montajul.

4.Certificatul de garantie este completat integral cu toate informatiile mentionate in cuprinsul sau.

2.TERMENUL DE GARANTIE

Termenele de garantie acordate pentru produsele comercializate de SC VICSAL PRODCOM SRL sunt:

1. 24 luni pentru acumulatori, anvelope.

2. 18 luni pentru toate celelalte produse cu exceptia urmatoarelor categorii de produse:

accesorii auto,curele (distributie,transmisie), elemente de aprindere, filtre (aer, ulei, combustibil), becuri, stergatoare parbriz, solutii de spalat parbriz, uleiuri, aditivi, antigel, lichid de frana; aceste categorii de produse sunt consumabile si nu beneficiaza de garantie.

Termenul de garantie incepe de la data inscrisa pe factura de vanzare (data vanzarii).Durata medie de utilizare a unui produs este cu 30 de zile mai mare decat termenul de garantie al produsului respectiv. Pentru curele si alte componente ale sistemului de distributie se acorda garantie in conditiile specificate in documentatia producatorului, respectiv in limita numarului de kilometri sau a perioadei de timp la care producatorul autovehiculului recomanda schimbarea componentelor sistemului. Pentru orice alte produse care au garantie acordata de producator, aceasta se va acorda in termenul stabilit de acesta si in conditiile mentionate in documentatia producatorului.

2.REZOLVAREA RECLAMATIILOR, TERMENE

În cazul lipsei conformitătii, vicii ascunse a produsului în termenul de garantie prevăzut prin prezentul certificat cumpărătorul va depune produsulreclamat la oricare punct de lucru a vânzătorului sau la locul de unde a cumpărat însotit de documentele de mai jos:Produsele defecte in perioada de garantie vor fi returnate insotite de urmatoarele documente:Copie Factura fiscală;Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate ;Dovada montarii pieselorintr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;Nota de constatare ;Masuratori prin care se dovedeste defectiunea. Reclamatia depusă de cumpărător va fi analizataîn termen de 5zile lucrătoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vânzătorului însotitade toate documentele enumerate mai sus.Cumpărătorul va primi un răspuns in scris la fiecare reclamatie în termenul de 5zile lucrătoare indicat în aliniatul precedent.În cazul în care reclamatia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produselorîn termen de10zile calculate dela data trimiterii răspunsului de vânzător.În cazul în care reclamatia a fost nejustificată cheltuielile vor fi suportate de cumpărător.În cazuri speciale când părtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie părtile vortrimite pieselepentru analiză la un specialist in domeniu.Rezultatele analizelorvor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât si pentru cumpărător. Cheltuielile ocazionate cu efectuarea analizeivor fi suportate de parteain culpa. II.Situatii in care seexclud sau sepierd garantiile:Cazurile de excludere a garantiei: -Orice produsecare nu aufostcomercializatede vânzător.-In cazul în care produseleau fost deterioarate ca rezultat al utilizării într-un alt scop decât cel pentru care a fost destinat.Pe durata exploatarii, depozitarii si transportului produselor pot intervenio serie de cazuri care conduc la diferite defecte ce nu sunt imputabile procesului de fabricatiesi duc la pierderea garantiei.

Produsele ce s-au deteriorat datorita celor de mai jos NU FAC OBIECTUL UNUI CAZ DE GARANTIE:-Depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, apropiere de surse de caldura; contact cu produse chimice agresive; expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici;-Alegerea si montarea incorecta a pieselor: neconformizarea cu caracteristicile prevazute in cartea de identitate a autovehiculului; nerespectarea pozitiei de montaj;piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat de producator;piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate. -Situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare de caldura, continuarea rulajului cudiferite corpuri taioase;-Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii , intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorilor autoturismului, atelierul de specialitatecare a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producatori; -Defectiuni in functionarea autovehiculului: abateri ale unghiurilor ansamblului de directie; functionarea defectuoasa a sistemului de franare, functionarea unor amortizoare defecte; indoirea axelor si functionarea defectuoasa a diferentialului, improvizatii ce nu respecta regulile de siguranta a circulatiei si de intretinere a autovehiculului.

-Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de producatorul de autovehicule, sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (competitii sportive, raliuri, taximetrie etc.).-Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factorii externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice); -Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari; -Defectiuni in functionarea autovehiculului; contact cu substante chimice si petroliere. -Piesa prezinta o uzura normala.Reparatii sau marcari neautorizate: reparatii ce afecteaza caracteristicile structural-constructive, marcari neconventionale efectuate de catre consumatori; stantari, imprimari sau vopsiri pentru identificare si scopuri diverse.

GARANTIA acoperă cel mult valoarea integrala produsului reclamat