Meniu

0

0 RON

Livrare

Clienții AutoVicsal pot opta pentru una dintre cele două metode de livrare a comenzii lor:

1. Livrarea comenzii prin curier

2. Ridicarea personală a comenzii din magazinul fizic AutoVicsal

 

1. Livrarea comenzii prin curier

Comenzile vor fi livrate în mod normal în 24 de ore după confirmarea disponibilității pieselor în magazinul nostru, de către consilierul de vânzări autovicsal.ro. Livrarea se face pe teritoriul României.

 

 

* Datorită condițiilor dificile de transport, pentru produsele care fac parte din urmatoarele categorii și care se doresc livrate prin intermediul curierului rapid, se percepe o taxă suplimentară , indiferent de valoare comenzii.

Baterii auto

- Anvelope auto 

- Jante auto

- Cutii portbagaj

De menționat faptul că produsele vor fi trimise clientului după confirmarea plății, în cazul în care plata s-a efectuat prin Ordin de Plată.

În cazul în care Cumpărătorul nu este găsit la adresa de livrare menționată, curierul îl va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă în termen de 7 zile calendaristice livrarea nu va fi incheiată, coletul va fi returnat Vânzatorului, care va anula comanda. Cumpărătorul poate relansa comanda respectivă, urmând să suporte costurile unei noi livrări.

Dacă termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vânzătorul va anunța Cumpărătorului termenul estimat pentru finalizarea livrării. În cazul în care noul termen de livrare nu va fi acceptat de către acesta, comanda va fi anulată.

Vă rugăm insistent ca la primirea coletului să verificați cu atenție piesele primite. Sesizările referitoare la integritatea și/sau conținutul coletelor se vor face în momentul livrării prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară va fi extrem de greu de soluționat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasă la raspundere.

Programul de livrare al curierilor:

  • În București, de Luni până Vineri în intervalul orar 10.00 - 18.00, Sâmbătă în intervalul orar 10.00 - 16.00 (doar în localitățile unde există sediu Fan Courier sau Urgent-Cargus)
  • În țară, de Luni până Vineri în intervalul orar 10.00 - 20.00, Sâmbătă în intervalul orar 10.00 - 14.00
 

 

2. Ridicarea personală a comenzii din magazinul fizic AutoVicsal

Clienții au opțiunea de a-și ridica personal comanda din sediul firmei (Splaiul Unirii Nr.450, Complex Autovit - clădirea nouă, stand SA9-SB9) după ce au plasat anterior o comandă prin una din modalitățile menționate (telefonic, email, online).

După plasarea comenzii, un reprezentant AutoVicsal.ro vă va contacta pentru a vă transmite ora și data la care ne puteți vizita la sediul nostru în vederea ridicării comenzii dumneavoastră.

 

Programul magazinului nostru este:

Luni-Vineri: 8:30 – 17:30
Sâmbătă: 8:30 – 14:00

 

Pentru recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (prin ordin de plată sau prin card online) este necesară prezentarea dovezii de plată.