Meniu

0

0 RON

Returnarea produsului

Cumpărătorul are dreptul de a renunța la produsele achiziționate din magazinul online autovicsal.ro în termen de 30 de zile calendaristice de la recepționarea acestora.

Prin intermediul serviciului de returnare a produselor în 30 de zile nu este afectat dreptul de retragere în 14 zile, în cazul comerțului la distanță reglementat prin OUG 34/2014.

· În conformitate cu legislația în vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice.

· Dreptul de retragere se aplică doar în cazul produselor livrate prin curier.

· Produsele comandate prin comenzi externe, speciale, pentru care s-a solicitat în prealabil avans și au fost aduse la solicitarea clientului nu se pot returna.

 

Returnarea produselor achiziționate de pe AutoVicsal.ro

Renunțarea la cumpărarea unui produs implică returnarea acestuia în termenul specificat, cu mențiunea că produsul trebuie să fie în stare intactă, însoțite de toate accesoriile și cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului nu trebuie să prezinte urme de deteriorare, uzura sau montaj. În caz contrar, returnarea va fi refuzată.

Aici trebuie să vedem care sunt pașii care trebuie urmați.

Există un formular de retur online care trebuie completat? Returul se realizează prin telefon?

Produsele se pot returna prin orice serviciu de curierat agreat de Cumpărător, la adresa fizică a magazinului AutoVicsal, fără a opta pentru serviciul ramburs. Suma aferentă comenzii va fi returnată clientului, într-un cont bancar pus la dispoziție de acesta, după inspecția pieselor.

 

Adresa de returnare a comenzilor

Splaiul Unirii, Nr.450, Complex Autovit (clădirea nouă), stand SA9-SB9, Sector 4, București

Coletul trebuie însoțit obligatoriu de fișa de retur completată, disponibilă pentru descărcare aici.

 

NU se vor accepta spre retur:

  • Produsele care prezintă ambalajul deteriorat, lipsit de etichete sau alte inscripționări.
  • Produsele lipsite de accesorii și componentele originale.
  • Piesele care vor prezenta urme de montaj, vopsire sau sudură.
  • Coletele care prezintă sumă de ramburs pe eticheta de transport.

Cheltuielile de returnare vor fi achitate în totalitate de către cumpărător, iar rambursarea contravalorii comenzii se va face în maxim 14 zile de la primirea returului coletului la magazinul nostru.

În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat de AutoVicsal este suportată de cumpărător.

Deteriorarea produselor în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul returnării comenzilor conduce la refuzarea primirii coletului de AutoVicsal și implicit la refuzarea returului.

 

Rambursarea valorii comenzii

După acceptarea produselor spre retur, rambursarea banilor se va face prin transfer bancar, într-un cont menționat de client, în termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar este necesar să fie specificate

· Numărul contului bancar

· Numele titularului contului

· CNP-ul titularului

 

IMPORTANT!

Contul IBAN trebuie să aparțină persoanei/societății pe numele căreia s-a eliberat factura fiscală.

Restituirea contravalorii comenzii e poate face și în numerar, la predarea personală a produselor la sediul AutoVicsal din Splaiul Unirii, Nr.450, Complex Autovit (clădirea nouă), stand SA9-SB9, Sector 4, București.