Lubrifiant sintetic 100% (Mid-SAPS) pentru motoare economice special concepute pentru OEM, ce necesita vascozitate intre 2,9 si 3,5 mPa.s : Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault. Lubrifiant cu vascozitate HTHS scazuta( Low HTHS < 3.5 mPa.s) si continut redus de cenusa sulfatata, fosfor si sulfuri( Mid SAPS ). Motoare Diesel si benzina de ultima generatie, EURO IV si V, cu catalizatoare si filtre d...
Lubrifiant sintetic 100% (Low-SAPS) pentru motoare turbo diesel cu injectie directa sau motoare pe benzina. Ulei pentru motoare economice special conceput pentru OEM, ce necesita vascozitate intre 2,9 si 3,5 mPa. s : Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault etc. Motoare Diesel si benzina de ultima generatie, EURO IV si V , care necesita un lubrifiant C1 ACEA pentru motor . Lubrifiant cu vascozitate HT...
Ulei sintetic 100% pentru motoare cu tehnologii noi, economice, pe benzina sau turbo diesel cu injectie directa, care necesita un ulei cu vascozitate HTHS scazuta( High Temperature High Shear-Temperatura Mare Frecare Mare)intre 2,9 si 3,5 mPa. s : Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault, care solicita lubrifianti cu ecomonie de combustibil standarde ACEA A1/B1 sau ACEA A5/B5 API SL / CF. Compat...
Vascozitate
5W30
Cantitate
1L
SPECIFICAȚII/STANDARDE
ACEA A5/B5 API SL/CF FORD WSS M2C 913 C JAGUAR LAND ROVER STJLR.03.5003 RENAULT RN0700
Lubrifiant 100% sintetic, special concepute pentru autovehicule de ultima generatie din Grupul Volkswagen (VW, Audi, Skoda si Seat), Mercedes Benz si BMW, alimentate cu benzina, motoare diesel EURO IV sau EURO V si intervale flexibile de scurgere. Compatibil cu Diesel Filtrele de particule (DPF).
Ulei de motor 100% sintetic, de inalta performanta cu efect de economiei a combustibilului, special formulat pentru motoarele Diesel Ford (cu exceptia Ka si Galaxy 1).
LUBRIFIANT SPECIFIC VOLKSWAGEN - 100% lubrifiant sintetic proiectat pentru VAG Group, modelele mai recente (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat), echipate cu motoare EURO IV si EURO V, care necesita lubrifianti cu nivel redus de fosfor si un nivel scazut de sulf. Compatibil cu filtre de particule diesel (DPF). Intervalele de schimb sunt flexibile.
Lubrifiant 100% sintetic destinat motoarelor Renault EURO 4 si EURO 5. Este recomandat pentru motoarele diesel cu filtru de particule DPF, cu exceptia motorului 2.2 dCi DPF.
Lubrifiant 100% sintetic cu contiut redus de cenusa sulfatata , fosfor si sulf destinat tuturor motoarelor din grupul VAG (VW, Audi, Seat si Skoda) pe benzina , diesel TDI si PD cu interval de service fix la 15 000km in Europa. Clasa de vascozitate SAE 5W40, complect sintetic, Specificatie ACEA C3, Indicatie producator VW 505 01 / 502 00, Indicatie producator FORD WSS M2C 917A, Atentie la informat...
Norme, Reglementari, Omologari BMW LL-04 FIAT 9.55535-S2 FORD WSS M2C 917A GM-OPEL Dexos 2 MB-Approval 229.51 PORSCHE A40 RENAULT RN0710/RN0700 VW 502 00, 505 00, 505 01 Lubrifiant de inalta performanta, 100% sintetic, aprobat de majoritatea producatorilor auto. Special conceput pentru masini de ultima generatie, cu injectie directa turbo diesel sau motoare pe benzina, EURO IV sau EURO V, care...
Lubrifiant de inalta performanta, 100% sintetic, aprobat de majoritatea producatorilor auto.
Special conceput pentru masini de ultima generatie, cu injectie directa turbo diesel sau motoare pe benzina, EURO IV sau EURO V, care necesita un ulei de motor ACEA C3 adica HTHS mare (> 3,5 mPa.s) si "Mid SAPS
Vascozitate
5W40
Cantitate
1L
SPECIFICAȚII/STANDARDE
BMW LL-04 FIAT 9.55535-S2 FORD WSS M2C 917A GM-OPEL Dexos 2 MB-Approval 229.51 PORSCHE A40 RENAULT RN0710/RN0700 VW 502 00 505 00 505 01
Lubrifiant sintetic 100% special conceput pentru autovehicule BMW si Mini echipate cu motoare Euro IV si EuroV, care necesita un continut redus de cenusa sulfatata, fosfor si sulfuri (Mid SAPS). Realizat pentru noua generatie de motoare BMW EURO 4, benzina sau diesel, unde BMW necesita un ulei BMW-LL04 si intervale de schimb flexibile. Lubrifiant compatibil cu filtrele de particule.
Compatibil cu aproape toate tipurile de motoare benzina, turbo diesel, GPL si injectie directa. Conceput special pentru noile motoare Mercedes Euro 4 si 5 cu continut redus de sulf si fosfor. Reduce consumul de ulei chiar si la intervale mari de inlocuire, oferind proprietati remarcabile de lubrifiere. Stabilitate termica si oxidativa foarte buna pentru a preveni acumularea de reziduri si me...
Lubrifiant sintetic 100% (Mid-SAPS) pentru motoare economice special concepute pentru OEM, ce necesita vascozitate intre 2,9 si 3,5 mPa.s : Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault. Lubrifiant cu vascozitate HTHS scazuta( Low HTHS < 3.5 mPa.s) si continut redus de cenusa sulfatata, fosfor si sulfuri( Mid SAPS ). Motoare Diesel si benzina de ultima generatie, EURO IV si V, cu catalizatoare si filtre d...
Lubrifiant sintetic 100% (Low-SAPS) pentru motoare turbo diesel cu injectie directa sau motoare pe benzina. Ulei pentru motoare economice special conceput pentru OEM, ce necesita vascozitate intre 2,9 si 3,5 mPa.s : Ford, Rover, Jaguar, PSA, Renault etc. Motoare Diesel si benzina de ultima generatie, EURO IV si V , care necesita un lubrifiant C1 ACEA pentru motor . Lubrifiant cu vascozitate HTH...
Ulei sintetic 100% pentru motoare cu tehnologii noi, economice, pe benzina sau turbo diesel cu injectie directa, care necesita un ulei cu vascozitate HTHS scazuta( High Temperature High Shear-Temperatura Mare Frecare Mare) intre 2,9 si 3,5 m.
Compatibil convertoare catalitice.
Noua performanta ACEA A5/B5 necesita economie de combustibil si performanta cu emisii reduse pentru motoarele p...
Vascozitate
5W30
Cantitate
5L
SPECIFICAȚII/STANDARDE
ACEA-A5/B5 API-CF API-SL API-SM FORD-M2C913-C LAND ROVER-ST JLR.03.5003 RENAULT-RN0700 TOYOTA-WS