Piese Auto Originale si Aftermarket - mecanism tractare: DACIA LOGAN II 1.5 dCi 2012 55kw
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
|---|---|
| Valoare-D [kN] | 7,4 |
| Încarcare bara tractare [kg] | ...|
| Prelucrat mecanic | cu locas pentru bara de protectie |
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
|---|---|
| Valoare-D [kN] | 7,4 |
| Încarcare bara tractare [kg] | ...|
| Prelucrat mecanic | cu locas pentru bara de protectie |
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu bila insurubata |
|---|---|
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
| Aprobare | ...
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu blocare manuala |
|---|---|
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare demontabil |
| Mecanism de tractare | ...
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu blocare automata |
|---|---|
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare demontabil |
| Mecanism de tractare | ...
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
|---|---|
| Mecanism de tractare | cu bila insurubata |
| Aprobare | ...
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
|---|---|
| Mecanism de tractare | cu bila insurubata |
| Aprobare | ...
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
|---|---|
| Greutatea tractata (kg) | 1100 |
| Încarcare bara tractare [kg] | ...|
| Prelucrat mecanic | fara degajare pentru bara de protectie |
| Timp de montare (în ore) | 1,25 |
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare demontabil |
|---|---|
| Greutatea tractata (kg) | 1100 |
| Încarcare bara tractare [kg] | ...|
| Prelucrat mecanic | cu decupaj invizibil pt. bara protectie |
| Timp de montare (în ore) | 1,25 |
In stoc furnizor
| Mecanism de tractare | cu mecanism de cuplare nedemontabil |
|---|---|
| Greutatea tractata (kg) | 1100 |
| Încarcare bara tractare [kg] | ...|
| Prelucrat mecanic | cu alezaj in trepte |
| An fabricatie de la | 12/2012 |





























