Cautare
Masina selectata
        Marca: CITROËN
Model: XSARA (N1)
Submodel: 1.6 i | 1997 - 2000 | 65kw
Piese Auto Originale si Aftermarket - set reparatie ambreiaj complet: CITROËN XSARA (N1) 1.6 i 1997 65kw
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Piesa noua | |
|---|---|
| Diametru 1 [mm] | 200 | 
| Versiune | CPR | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| An fabricatie pana la | 08/2000 | 
| Cod motor | TU5JP | 
| Tip cutie viteza | MA/5 | 
| Tip cutie viteza | cv. manuala | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru interior [mm] | 18,3 | 
|---|---|
| Diametru exterior [mm] | 20,8 | 
| nr. dinti arbore de intrare | 18 | 
| Cod motor | NFZ (TU5JP) | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Profil butuc roata | 20,8x18,2-18N | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| Pana la numar organizatie | 07875 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Articol completare/Info suplimentar 2 | cu disc ambreiaj | 
| Articol completare/Info suplimentar 2 | ...|
| Tip cutie viteza | MA | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Numar dinti | 18 | 
|---|---|
| Diametru [mm] | 200 | 
| pt. cod original (OE) | 2051T1 | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| An fabricatie pana la | 08/2000 | 
| Cod motor | TU5JP/L3 | 
| Tip cutie viteza | MA/5 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Numar dinti | 18 | 
| Articol completare/Info suplimentar 2 | cu rulment presiune | 
| Tip cutie viteza | MA | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Numar dinti | 18 | 
|---|---|
| Diametru [mm] | 200 | 
| Pentru componente vezi lista acestora | |
| Timp de montare (în ore) | 3,7 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Parametru | 200 CP | 
|---|---|
| Profil butuc roata | 21 x 18 | 
| diametrul punctelor de fixare (mm) | 74 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Profil butuc roata | 20,8x18,2-18N | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| Pana la numar organizatie | 07875 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Numar dinti | 18 | 
| Diametru butuc [mm] | 20,9 | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| An fabricatie pana la | 08/2000 | 
| Cod motor | TU5JP | 
| Tip cutie viteza | MA/5 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Numar dinti | 18 | 
|---|---|
| Diametru exterior [mm] | 200 | 
| Articol completare/Info suplimentar 2 | cu lagar | 
| Cod motor | NFZ | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Profil butuc roata | 18.2x20.8 | 
| Numar dinti | 18 | 
| Cod motor | NFZ (TU5JP) | 
| Tip cutie viteza | MA | 
| Tip cutie viteza | cv. manuala | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru 1 [mm] | 200 | 
|---|---|
| Piesa noua | |
| Versiune | CPR | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| An fabricatie pana la | 08/2000 | 
| Cod motor | TU5JP | 
| Tip cutie viteza | cv. manuala | 
| Tip cutie viteza | MA/5 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Numar dinti | 18 | 
| Pentru componente vezi lista acestora | |
| Timp de montare (în ore) | 3,7 | 
							
		                    
		                            		                            In stoc furnizor
		                        
		                    | Diametru interior [mm] | 18,3 | 
|---|---|
| Diametru exterior [mm] | 20,8 | 
| nr. dinti arbore de intrare | 18 | 
| Cod motor | NFZ (TU5JP) | 
In stoc
		
							
		                    
		                            465 RON 
(cu TVA)
		                    (cu TVA)
| Piesa noua | |
|---|---|
| Diametru 1 [mm] | 200 | 
| Versiune | CPR | 
| An fabricatie de la | 07/1997 | 
| An fabricatie pana la | 08/2000 | 
| Cod motor | TU5JP | 
| Tip cutie viteza | MA/5 | 
| Tip cutie viteza | cv. manuala | 
In stoc
		
							
		                    
		                            482 RON 
(cu TVA)
		                    (cu TVA)
| Diametru [mm] | 200 | 
|---|---|
| Articol completare/Info suplimentar 2 | cu disc ambreiaj | 
| Articol extins/Informatii de extindere | ...|
| Tip cutie viteza | MA | 
            
              
              
              
              
            
		                        
		                        
		                        
		                        
		                        
		                        
		                        
		                        
		                        
							
							
		                        
							
							
		                        
							
		                        
							
		                        
							
		                        
		                        
		                        



























